Gardet Silfverdrake
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

ARTHIR SLÅR HÅRT, eller?

+4
Beril Birgersson
Jin
Tilja
Arhtir
8 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Empty Sv: ARTHIR SLÅR HÅRT, eller?

Inlägg  Beril Birgersson fre mar 27, 2009 5:23 pm

ok... det kan vara bra att veta ^^

men istället för att tänka på en massa lagar o matte kommer jag nog bara träna på att hugga o sånt ^^ ... jag vet att jag kan kontrollera vapnet, bara om jag får träna tillräkligt så att jag vänjer mig Smile fast jag tror att det gäller alla Smile

Beril Birgersson
Soldat
Soldat

Age : 32
Gardespoäng :
ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Left_bar_bleue12 / 10012 / 100ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

Till överst på sidan Gå ner

ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Empty Sv: ARTHIR SLÅR HÅRT, eller?

Inlägg  Arhtir lör mar 28, 2009 3:54 am

MEN FAKTUM är att jag fortfarande inte har träffat någon med rundstaven + att du gnällde om att du hade ont i handen redan innan du och jag började slåss. Faktum är att det snarare var DU och Silfverek som började göra illa varandra när ni skulle sparra.

Angående staven så kan det faktiskt även handla om ren otur, visst min må vara längre. Men om vi exempelvis tar Silfvereks stav så knäcktes den redan typ på första slaget.

BTW det glömde jag nästan. Vanish, wan't some cheese to all that wine?
Arhtir
Arhtir
Sergeant
Sergeant

Age : 32
Gardespoäng :
ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Left_bar_bleue19 / 10019 / 100ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-20

Till överst på sidan Gå ner

ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Empty Sv: ARTHIR SLÅR HÅRT, eller?

Inlägg  Sverker sön mar 29, 2009 7:31 pm

Whine=värdelöst gnäll på onödiga saker. Det enda jag gjorde var att mattematiskt motbevisa ditt argument om att en tvåhandad stav skulle vara svårare att kontrollera. Enda anledningen till att jag ens argumenterar är för att du slår för hårt. Det är inte bara jag som säger det, det är Torun och Tilja också. Ta åt oss av det vi säger eller så kan vi säga att vi aldrig mer behöver slåss med trävapen.
Sverker
Sverker
Holy Emperor
Holy Emperor

Age : 33
Gardespoäng :
ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Empty Sv: ARTHIR SLÅR HÅRT, eller?

Inlägg  Arhtir sön mar 29, 2009 10:08 pm

Sverker Stureson skrev:Whine=värdelöst gnäll på onödiga saker. Det enda jag gjorde var att mattematiskt motbevisa ditt argument om att en tvåhandad stav skulle vara svårare att kontrollera.

Vadå det enda du har gjort!?! Hela denhär tråden är fan uppbyggd av ditt klagande.
Arhtir
Arhtir
Sergeant
Sergeant

Age : 32
Gardespoäng :
ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Left_bar_bleue19 / 10019 / 100ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-20

Till överst på sidan Gå ner

ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Empty Sv: ARTHIR SLÅR HÅRT, eller?

Inlägg  Sverker sön mar 29, 2009 10:26 pm

Okej, jag slutar klaga och upprepar mitt ultimatum, bättra dig och slå snällare, eller så blir det aldrig något mer.
Sverker
Sverker
Holy Emperor
Holy Emperor

Age : 33
Gardespoäng :
ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Empty Sv: ARTHIR SLÅR HÅRT, eller?

Inlägg  Arhtir mån mar 30, 2009 12:08 am

visst jag kan försöka, precis vad jag har sagt i skolan varje gång den här diskussionen har dykt upp. Men då vi aldrig har några fler träningar så verkar det som om jag aldrig får någon chans att bevisa det.
Arhtir
Arhtir
Sergeant
Sergeant

Age : 32
Gardespoäng :
ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Left_bar_bleue19 / 10019 / 100ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-20

Till överst på sidan Gå ner

ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Empty Sv: ARTHIR SLÅR HÅRT, eller?

Inlägg  Silfverek/Drakhierta mån mar 30, 2009 7:36 pm

Arhtir skrev:Faktum är att det snarare var DU och Silfverek som började göra illa varandra när ni skulle sparra.

Vanish har du ont? Inte? Inte jag heller. Jo, förresten, jag blev ju träffad i ögat av Arthirs rundstav. cyclops Men det har jag glömt vid det här laget.

Silfverek/Drakhierta
Baron/Greve
Baron/Greve

Age : 48
Gardespoäng :
ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Left_bar_bleue52 / 10052 / 100ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Empty Sv: ARTHIR SLÅR HÅRT, eller?

Inlägg  Arhtir mån mar 30, 2009 11:52 pm

Menade snarare när ni pucklade på varandra 1 vs 1 så att någon flög in i buskarna och jag tror någon också hoppade runt pga smäll på smalbenet.

Men som fogden så fint uttryckte det, varför bitcha om det?
Arhtir
Arhtir
Sergeant
Sergeant

Age : 32
Gardespoäng :
ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Left_bar_bleue19 / 10019 / 100ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-20

Till överst på sidan Gå ner

ARTHIR SLÅR HÅRT, eller? - Sida 2 Empty Sv: ARTHIR SLÅR HÅRT, eller?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet