Gardet Silfverdrake
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Bra eller dåligt? Kommer det hända igen?

5 posters

Gå ner

Bra eller dåligt? Kommer det hända igen? Empty Bra eller dåligt? Kommer det hända igen?

Inlägg  Arhtir tis maj 18, 2010 10:02 pm

Jag som aldrig var med på lajvet skulle vilja veta vad folk ansåg om att lajvet var längre denhär gången. Hörde att väldigt många människor försvann under lajvet, för att inte nämna att resten försvann väldigt tidigt. Så vad tycker folk i gruppen om det förlängda lajvet och framförallt, kommer EH att fortsätta behålla det långa lajvet eller återgår de till det gammla vanliga?
Arhtir
Arhtir
Sergeant
Sergeant

Age : 32
Gardespoäng :
Bra eller dåligt? Kommer det hända igen? Left_bar_bleue19 / 10019 / 100Bra eller dåligt? Kommer det hända igen? Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-20

Till överst på sidan Gå ner

Bra eller dåligt? Kommer det hända igen? Empty Sv: Bra eller dåligt? Kommer det hända igen?

Inlägg  Törna tis maj 18, 2010 11:20 pm

Jag tyckte det var bra. Men jag höll mig frisk och kry under den perioden.

Vet inte om Eleria planerar att lägga det samma tid nästa år men jag skulle inte ha ngt emot det.
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Bra eller dåligt? Kommer det hända igen? Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Bra eller dåligt? Kommer det hända igen? Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Bra eller dåligt? Kommer det hända igen? Empty Sv: Bra eller dåligt? Kommer det hända igen?

Inlägg  Zmrzlina ons maj 19, 2010 12:28 am

Jag tycker det var enbart positivt. Har alltid känt att det saknas lajvdagar. Höstlajvet är ju dock som vanligt igen, treoenhalvdagars. Anyways, jag tycker det var fett skönt med mycket lajv!
Zmrzlina
Zmrzlina
Diplomat
Diplomat

Age : 37
Gardespoäng :
Bra eller dåligt? Kommer det hända igen? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Bra eller dåligt? Kommer det hända igen? Right_bar_bleue

Registration date : 09-11-11

Till överst på sidan Gå ner

Bra eller dåligt? Kommer det hända igen? Empty Sv: Bra eller dåligt? Kommer det hända igen?

Inlägg  Sgt Dierek ons maj 19, 2010 12:30 am

Jag kan inte tala av erfarenhet då jag inte var med er så länge. Men jag vet att min hjärna blir förvirrad efter för många dagars lajv. I min mening är ett mer koncentrerat lajv bättre.
Sgt Dierek
Sgt Dierek
Sergeant
Sergeant

Age : 36
Gardespoäng :
Bra eller dåligt? Kommer det hända igen? Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Bra eller dåligt? Kommer det hända igen? Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-10

Till överst på sidan Gå ner

Bra eller dåligt? Kommer det hända igen? Empty Sv: Bra eller dåligt? Kommer det hända igen?

Inlägg  Stenulf ons maj 19, 2010 12:44 am

Jag tyckte personligen väldigt mycket om att leva in i karaktären och världen så pass länge.
Dock tror jag med tanke på att det inte är ett hardcore lajv att de borde fixa en off närmare Stendal för folk som inte orkar vara In-character jämt, på nätterna offade man ju lite vid lägerelden och även i soldatpaviljongen. Annars så tyckte jag väldigt mycket om att spendera en hel vecka i gränsen mellan Artaria & Eleria ^^
Det e iaf klart nu att Förföljelsen som är höstlajvet kommer vara 5 dagar så det besvarar väl en del utav Joels frågor Razz
Stenulf
Stenulf
Soldat
Soldat

Age : 34
Gardespoäng :
Bra eller dåligt? Kommer det hända igen? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Bra eller dåligt? Kommer det hända igen? Right_bar_bleue

Registration date : 09-11-12

Till överst på sidan Gå ner

Bra eller dåligt? Kommer det hända igen? Empty Sv: Bra eller dåligt? Kommer det hända igen?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet