Gardet Silfverdrake
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sverok Stockholm inviger nya kansliet!

5 posters

Gå ner

Sverok Stockholm inviger nya kansliet! Empty Sverok Stockholm inviger nya kansliet!

Inlägg  Pleu ons aug 25, 2010 1:35 am

Sverok Stockholm inviger sitt nya kansli och firar genom att bjuda in alla föreningar, distrikt, förbundet och alla övriga intresserade till en hel kväll där det bland annat utlovas:

  • Mängder av spel
  • Rundtur i nya lokalerna
  • Biovisning av the Guild
  • Capture the Flag
  • Eldshow
  • Middagsbuffé
  • Fiskdamm
  • Tävlingar med fina priser


När: 4 September klockan 13.00 och framåt, mat serveras ~18.00. Maila angående specialkost.
Var: Lidnersgatan 10, Stockholm
T-bana: Kristineberg

Eventet finns på facebook. Frågor: rebecka.prentell@sthlm.sverok.se





----
När känner styrelsen för att bestämma sig för en adress att byta ut min mot? -_-
Pleu
Pleu
Kokerska
Kokerska

Age : 34
Gardespoäng :
Sverok Stockholm inviger nya kansliet! Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Sverok Stockholm inviger nya kansliet! Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Sverok Stockholm inviger nya kansliet! Empty Sv: Sverok Stockholm inviger nya kansliet!

Inlägg  Zmrzlina ons aug 25, 2010 2:16 pm

Nån silverdrake som ska dit? Jag funtar på att gå men vill inte gå dit själv.
Zmrzlina
Zmrzlina
Diplomat
Diplomat

Age : 37
Gardespoäng :
Sverok Stockholm inviger nya kansliet! Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Sverok Stockholm inviger nya kansliet! Right_bar_bleue

Registration date : 09-11-11

Till överst på sidan Gå ner

Sverok Stockholm inviger nya kansliet! Empty Sv: Sverok Stockholm inviger nya kansliet!

Inlägg  Arhtir ons aug 25, 2010 7:37 pm

Låter faktiskt ganska skoj enligt mig. Vet däremot att all resterande tid kommer att behöva användas för att göra lajvförberedelser så jag har nog inte tid att drälla runt (varför sitter jag inne på forumet föresten? Razz)
Arhtir
Arhtir
Sergeant
Sergeant

Age : 32
Gardespoäng :
Sverok Stockholm inviger nya kansliet! Left_bar_bleue19 / 10019 / 100Sverok Stockholm inviger nya kansliet! Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-20

Till överst på sidan Gå ner

Sverok Stockholm inviger nya kansliet! Empty Sv: Sverok Stockholm inviger nya kansliet!

Inlägg  Sote tor aug 26, 2010 6:44 pm

Awesome vill gå!
Sote
Sote
Rekryt
Rekryt

Age : 28
Gardespoäng :
Sverok Stockholm inviger nya kansliet! Left_bar_bleue4 / 1004 / 100Sverok Stockholm inviger nya kansliet! Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Sverok Stockholm inviger nya kansliet! Empty Sv: Sverok Stockholm inviger nya kansliet!

Inlägg  Törna lör aug 28, 2010 2:40 pm

Kommer att ha för mycket att göra. Men för de som kan undvara tid i sina förberedelser, gör det!
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Sverok Stockholm inviger nya kansliet! Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Sverok Stockholm inviger nya kansliet! Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Sverok Stockholm inviger nya kansliet! Empty Sv: Sverok Stockholm inviger nya kansliet!

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet