Gardet Silfverdrake
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sverok RM 2010

Gå ner

Sverok RM 2010 Empty Sverok RM 2010

Inlägg  Sgt Dierek mån aug 02, 2010 6:18 pm

Sverok kommer årets årsmöte mellan 19-21 november i Nässjö det här året. Än så länge har ingen information utkommit om själva valprocessen och mer detaljer ska jag fylla i vartefter. Det ni i föreningen ska tänka på är om ni vill vara med och påverka Sverok, gillar ni regelpetitesser, retorik och att träffa de som styr Sverok kan det vara något för er. Jag älskar det och kommer som vanligt att ställa upp som kandidat. Föreningen får rösta på ungefär 4-6 personer som de rangordnar med olika röster. Inte bara från föreningen utan från vilken sverokansluten förening som helst.
Jag kommer ställa upp som kandidat och det vore trevligt med lite stödröster. Jag har varit med de senaste tre årsmötena och jag börjar precis förstå hur de fungerar.

Jag uppdaterar infon när jag vet hur, när och var man anmäler sig, och hur föreningen gör för att rösta.
Sgt Dierek
Sgt Dierek
Sergeant
Sergeant

Age : 36
Gardespoäng :
Sverok RM 2010 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Sverok RM 2010 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-10

Till överst på sidan Gå ner

Sverok RM 2010 Empty Sv: Sverok RM 2010

Inlägg  Sgt Dierek tor aug 05, 2010 10:24 pm

Sådär. Nu är den officiella kallelsen uppe. http://www.sverok.se/2010/08/05/kallelse-till-sveroks-riksmote/
Styrelsen har fått den inloggningsinformation som krävs för att rösta, även om röstningen i sig inte kommer börja förrän den 1 september.
Som förslaget lyder så bör de från föreningen som är intresserade av att delta anmäla detta så att ni kan bli nominerade och sen få rösterna utfördelade. Föreningen har möjlighet att rösta på fem personer med varierande antal poäng beroende på prioritering från föreningen. Nomineringarna bör göras före den 1:e om det ska gå att få några röster från föreningen.
Sgt Dierek
Sgt Dierek
Sergeant
Sergeant

Age : 36
Gardespoäng :
Sverok RM 2010 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Sverok RM 2010 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-10

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet