Gardet Silfverdrake
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

När kommer folket till området?

+10
Torvald
Sgt Dierek
Jin
Valaks Vargfot
Katta
Trollis
Sverker
Aska
Arhtir
Törna
14 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

När kommer folket till området? - Sida 2 Empty Sv: När kommer folket till området?

Inlägg  mrdoffe mån sep 07, 2009 2:29 pm

Sidenögas kåk står upp, så vår mark är "utmarkerad". drar ut om någon timme; ses där.
mrdoffe
mrdoffe
Adel
Adel

Age : 34
Gardespoäng :
När kommer folket till området? - Sida 2 Left_bar_bleue0 / 1000 / 100När kommer folket till området? - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-06-08

Till överst på sidan Gå ner

När kommer folket till området? - Sida 2 Empty Sv: När kommer folket till området?

Inlägg  Trollis mån sep 07, 2009 4:13 pm

Hm, kanske ska kolla med pappsen om han vill skjutsa ut mina saker ikväll... Very Happy
Trollis
Trollis
Kapten
Kapten

Age : 34
Gardespoäng :
När kommer folket till området? - Sida 2 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100När kommer folket till området? - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-23

http://www.frosthjarta.se

Till överst på sidan Gå ner

När kommer folket till området? - Sida 2 Empty Sv: När kommer folket till området?

Inlägg  eddora tis sep 08, 2009 11:45 am

jag kommer imorgon med allt kan kanske fixa att komma idag men då är de sista menuten med att få släpkärra så jag tror jag kommer mer imorgon och jag kan inte ändra tiderna.
eddora
eddora
Rekryt
Rekryt

Age : 32
Gardespoäng :
När kommer folket till området? - Sida 2 Left_bar_bleue0 / 1000 / 100När kommer folket till området? - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-07-03

Till överst på sidan Gå ner

När kommer folket till området? - Sida 2 Empty Sv: När kommer folket till området?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet