Gardet Silfverdrake
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vad gör du just nu?

+25
Zmrzlina
Fd.freke
Aziraphale
Aska
Mr. M
Hellie
Phantomim
mrdoffe
Pleu
Anton
Jin
Tora
Torvald
Sgt Dierek
Katta
Tilja
Sote
Arhtir
Kirtap
Törna
Valaks Vargfot
Beril Birgersson
Sverker
Rora
Trollis
29 posters

Sida 29 av 40 Föregående  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Nästa

Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Arhtir lör dec 05, 2009 2:35 am

för en gångs skull så känner jag mig faktiskt riktigt förtvivlad i mitt liv. Var på SACO mässan idag. There are sooooo many, how shall i pick the right one. Crying or Very sad
Arhtir
Arhtir
Sergeant
Sergeant

Age : 32
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue19 / 10019 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-20

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Kirtap sön dec 06, 2009 12:19 am

Oj vad alla är deppiga, ta en banan och var glad!

Själv sitter jag här och dricker te med Pleu, även fast hon fick mjölk med te. Hon syr fulmonster.
Är det bara jag som dricker te i baljor? typ 1liters koppar?

Khatt, Angkah?
Kirtap
Kirtap
Soldat
Soldat

Age : 35
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-02

http://zulleh.bilddagboken.se

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Jin sön dec 06, 2009 1:28 am

Vadå? Du dricker ju ur en vanlig tekopp ju, det hör jag det! Smile
Jin
Jin
Soldat
Soldat

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue89 / 10089 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-11

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Sote sön dec 06, 2009 2:59 am

TRäffade idasg en person som var skitlik Basse, e person som var lik doffe och en som var lik kirtap (och han heter patrik!)
Sote
Sote
Rekryt
Rekryt

Age : 28
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue4 / 1004 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Sgt Dierek sön dec 06, 2009 12:32 pm

Törna skrev: Ouch... är det inte något du kan träna upp för att göra omprov?
Jo, om ett år. Lite för lång tid att vänta.
Sgt Dierek
Sgt Dierek
Sergeant
Sergeant

Age : 36
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-10

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Tilja sön dec 06, 2009 5:52 pm

Du ska bli lärare Gustav.
Tilja
Tilja
Soldat
Soldat

Age : 33
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue10 / 10010 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Sgt Dierek sön dec 06, 2009 6:04 pm

Jobbar redan på det, jag tyar bara inte med lärarprogrammet. Får kanske göra ett ryck igen nu när allt annat fallerar
Sgt Dierek
Sgt Dierek
Sergeant
Sergeant

Age : 36
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-10

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Pleu sön dec 06, 2009 9:40 pm

Hade skum resa till stockholm, såg en tjej som såg ut exakt som Tove, men hon var rödhårig och hade byggkläder på sig. Och en kille som var aslik Edike, men typ...... 14? xD

Nu sitter jag hemma hos mig igen. Och Trollis och hennes Traza har invaderat mitt hem. Razz
Pleu
Pleu
Kokerska
Kokerska

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Kirtap mån dec 07, 2009 8:21 pm

Jag har haft tråkigt idag...


https://www.youtube.com/watch?v=JOgnzFsKv0o
Kirtap
Kirtap
Soldat
Soldat

Age : 35
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-02

http://zulleh.bilddagboken.se

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Törna mån dec 07, 2009 8:39 pm

Vaults! Another Vault!! Yay!!

Check out the vault tour! It is awsome!!!

Fallout, Fallout, Fallout... *nynnar*
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Beril Birgersson mån dec 07, 2009 11:48 pm

hade tråkigt tills jag hittade den här Laughing

https://www.youtube.com/watch?v=qo1d6ttbAq8

Beril Birgersson
Soldat
Soldat

Age : 32
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue12 / 10012 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Sgt Dierek tis dec 08, 2009 12:37 am

Lagade stora mängder julmat... mums. Tänkte även över mitt liv efter senaste tidens motgångar. Ska nu satsa på att bli arkivarie. Tanken har funnits där ett tag så nu är det dags. Det jobbiga är att jag måste läsa sista året på den utbildningen på annan ort. Surt.
Just för tillfället lyssnar jag på Vivaldi och Grieg, har kommit in i en "klassisk" period.
Sgt Dierek
Sgt Dierek
Sergeant
Sergeant

Age : 36
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-10

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Pleu tis dec 08, 2009 12:39 am

Jag och Trollis har bakat. Massor. Mycket effektiva och duktiga flickor. Nu ska vi sova! Very Happy
Pleu
Pleu
Kokerska
Kokerska

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Mr. M tis dec 08, 2009 12:41 am

Skönt att veta att det finns folk som kan göra saker och inte är som jag.

Själv siter jag och degar och lyssnar på Nigeriansk fuzz funk. Väldigt intressant musik Very Happy

Mr. M
Soldat
Soldat

Age : 30
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue5 / 1005 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-10-19

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Phantomim tis dec 08, 2009 12:00 pm

Pleu skrev:Hade skum resa till stockholm, såg en tjej som såg ut exakt som Tove, men hon var rödhårig och hade byggkläder på sig.

Vem är den här hemska klonen? Syrrans ex såg henne nära min skola för ett eller två år sen, men då hade hon fluffiga rosa benvärmare på sig så han visste att det inte var jag. She is out to destroy my reputation! *ladda geväret och gå på klonjakt*

För övrigt har jag använt upp en hel toarulle papper under de tre och en halv timme jag varit vaken - snuva is teh shit - och är allmänt deprimerad över att jag aldrig hann spela klart Fallout när det begav sig. Och så har nått okänt mobilnummer ringt mig och jag har som princip att inte ringa okända nummer men tänk om det är något jobberbjudande? What to do?
Phantomim
Phantomim
Skuggdiktator
Skuggdiktator

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-19

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Kirtap tis dec 08, 2009 5:20 pm

Visst visst, det är det du använder tissues till.

Angående mobilen, om det inte går att söka på numret och du inte har nån aning om vad det skulle kunna va. Tänk över hur stor chans det är att det är ett jobberbjudande innan du slänger dig på och kör kognitivt självmord.

Phonephobia is teh shit.
Kirtap
Kirtap
Soldat
Soldat

Age : 35
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-02

http://zulleh.bilddagboken.se

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Törna ons dec 09, 2009 12:32 am

Phantomim skrev:
Pleu skrev:Hade skum resa till stockholm, såg en tjej som såg ut exakt som Tove, men hon var rödhårig och hade byggkläder på sig.

Vem är den här hemska klonen? Syrrans ex såg henne nära min skola för ett eller två år sen, men då hade hon fluffiga rosa benvärmare på sig så han visste att det inte var jag. She is out to destroy my reputation! *ladda geväret och gå på klonjakt*

För övrigt har jag använt upp en hel toarulle papper under de tre och en halv timme jag varit vaken - snuva is teh shit - och är allmänt deprimerad över att jag aldrig hann spela klart Fallout när det begav sig. Och så har nått okänt mobilnummer ringt mig och jag har som princip att inte ringa okända nummer men tänk om det är något jobberbjudande? What to do?

Du vet att jag kan ringa dig på dolt nummer? ^^
Men nej, det var inte jag.

Glöm inte att skriva ut protokollet inför mötet med SEB imorgon!!
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Sgt Dierek ons dec 09, 2009 1:02 am

Kom just på efter någon vecka med nyformaterad dator att jag glömt fixa virusskydd, dumma mig. I övrigt har allt på senaste tiden blivit inställt, tror det är temat för säsongen. Först inställd framtid, sen inställd helnördshelg och när jag kommer till jobbet var lektionen jag skulle hålla inställd. Fick dock tid att köpa sprit och julklappar. Att brukas vid ytterst separata tillfällen dock, spritfri jul ftw.
Sgt Dierek
Sgt Dierek
Sergeant
Sergeant

Age : 36
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-10

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Kirtap ons dec 09, 2009 1:21 am

vi har också alltid haft spritfria jular, förutom nu när jag och syrran "firar" med farsan en snabbis den 23:e.

Jag requestade massa starköl för min egen överlevnads skull.
Kirtap
Kirtap
Soldat
Soldat

Age : 35
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-02

http://zulleh.bilddagboken.se

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Tobias ons dec 09, 2009 1:24 pm

Någon av er gardister? Som ska på skuds julspelshelg nu den 11-13 dec ?? Skulle vara kul och träffa någon av er där..för första gången O.o...

vad jag gör just nu..inget Razz

Tobias
Rekryt
Rekryt

Age : 30
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-11-24

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Phantomim ons dec 09, 2009 2:11 pm

Det okända nummret visade sig vara min jobbcoach som ville boka in ett möte. Bajs.
Sen ringde ett dolt nummer också som jag missade - feberdimma is teh shit - men när det dolda nummret ringde igen visade det sig vara ett jobberbjudande. Yay! Så idag ska jag försöka ta mig in till stan på muskelvärkande darriga ben och inte bara gå till banken och starta upp ett föreningskonto utan också jobba med att dela ut flyers och hönga upp affischer. Yay. Kunde knappast ha fått 'fluensan vid ett värre tillfälle.
Phantomim
Phantomim
Skuggdiktator
Skuggdiktator

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-19

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Arhtir ons dec 09, 2009 5:13 pm

Förhoppningavis så slipper jag ett liknande senarium då jag precis har tagit vaccinet mot influensan.
Arhtir
Arhtir
Sergeant
Sergeant

Age : 32
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue19 / 10019 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-20

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Phantomim ons dec 09, 2009 7:05 pm

Mot svininfluenan eller den vanliga? Tror att jag har den vanliga för den känns exakt likadant som den jag hade i slutet i sommaren och förra året.
Phantomim
Phantomim
Skuggdiktator
Skuggdiktator

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-19

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Arhtir ons dec 09, 2009 7:56 pm

jag ska inte påstå mig själv vara en expert inom medicin eller liknande men vad jag förstår så har svininfluensan i stort sätt samma symptom som tidigare influensor, dock ska tydligen denna vara drivet av ett mer aggresivt virus. pig
Arhtir
Arhtir
Sergeant
Sergeant

Age : 32
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue19 / 10019 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-20

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Mr. M ons dec 09, 2009 8:08 pm

Inte helt rätt. I princip samma symptom men skillnaden är att de flesta har 0% imunförsvar mot svinis.

Arthir, har du tagit vaccinet så ska du få feber inom ett par dagar så det kan gå åt skogen ändå Laughing

Mr. M
Soldat
Soldat

Age : 30
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 29 Left_bar_bleue5 / 1005 / 100Vad gör du just nu? - Sida 29 Right_bar_bleue

Registration date : 09-10-19

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 29 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 29 av 40 Föregående  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Nästa

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet