Gardet Silfverdrake
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vad gör du just nu?

+25
Zmrzlina
Fd.freke
Aziraphale
Aska
Mr. M
Hellie
Phantomim
mrdoffe
Pleu
Anton
Jin
Tora
Torvald
Sgt Dierek
Katta
Tilja
Sote
Arhtir
Kirtap
Törna
Valaks Vargfot
Beril Birgersson
Sverker
Rora
Trollis
29 posters

Sida 40 av 40 Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 40 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Phantomim tor feb 04, 2010 1:16 am

Vi har askul? I alla fall off, Luca's karaktär Ian har blivit fett tråkig och emo sen han blev bög Sad
Phantomim
Phantomim
Skuggdiktator
Skuggdiktator

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 40 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 40 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-19

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 40 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Pleu tor feb 04, 2010 2:15 am

Dagens WTF: Jin och Dierek har exakt samma sista siffror i sina personnummer. Dessutom är dom födda med exakt två år och tio dagars mellanrum. Totalt jävla skitskumt om du frågar mig. Razz Alltså, det skiljer TVÅ JÄKLA siffror i deras personnummer, sista årssiffran och första datumsiffran. Seriously wierd.
Pleu
Pleu
Kokerska
Kokerska

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 40 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 40 Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 40 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Tilja tor feb 04, 2010 3:58 am

Oh, noes! Jag känner mig... olik... O.o
Tilja
Tilja
Soldat
Soldat

Age : 33
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 40 Left_bar_bleue10 / 10010 / 100Vad gör du just nu? - Sida 40 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 40 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Pleu tor feb 04, 2010 5:06 am

Tilja: /Pat <3

(Min första reaktion var faktiskt: Men hallå, dom nästan-identiska personnumrena är ju inte JinoTilja, det är Jin.....oGustav? O_o)
Pleu
Pleu
Kokerska
Kokerska

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 40 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 40 Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 40 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Törna tor feb 04, 2010 9:33 am

... oh oooh...

*insert favorite conspiration theory here*
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 40 Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Vad gör du just nu? - Sida 40 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 40 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Sgt Dierek tor feb 04, 2010 1:15 pm

Men Jens är ju min första henchmen. Självfallet är det så att jag skapade honom. De ändrade siffrorna är en kontrollkod till hans undermedvetna förstår ni väl.
Sgt Dierek
Sgt Dierek
Sergeant
Sergeant

Age : 36
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 40 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Vad gör du just nu? - Sida 40 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-10

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 40 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Pleu tor feb 04, 2010 2:17 pm

Dierek: I might start beliving you in this. Razz

Idag så får jag tokspunk tror jag. Har ett viktigt samtal att ringa, det har dock förökat sig eftersom IllVet vägrar inse att jag har sagt upp min prenumeration. Att dom dessutom verkar ha typ en människa anstäld på kundtjänst verkar inte göra saken bättre. Först skitlång kö, jag orkade inte vänta och la på, när jag ringer tillbaka senare så är det en automatisk röst och "personlig rådgivning är inte tillgänglig för tillfället". To make it worse så är vår telefon trasig och jag kan inte knappa in mitt kundnummer till den automatiska rösten, jag måste vänta en timme på att människan som gick på lunch ska komma tillbaka. -_-

Nu går jag och wiiar av mig lite aggresioner tror jag. -_-
Pleu
Pleu
Kokerska
Kokerska

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 40 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 40 Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 40 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Sgt Dierek tor feb 04, 2010 6:14 pm

Jag har varit där. Det tog lite tid att få dem att inse att man inte vill ha något och vill man det så tar det ännu längre att bli av med det. Har du kollat deras hemsida www.kundtjanst.nu ? Där kan man ofta säga upp saker.
Sgt Dierek
Sgt Dierek
Sergeant
Sergeant

Age : 36
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 40 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Vad gör du just nu? - Sida 40 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-10

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 40 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Pleu tor feb 04, 2010 6:46 pm

Jag har sagt upp min prenumeration tre gånger på deras hemsida, men killen som jag till slut lyckades komma fram till kunde inte se det. Sedan lyckas människan klicka mig istället för att koppla mig till fakturaavdelningen och när jag ringer upp får jag bara sitta i kö igen. -_- Jag för snart ett nervöst sammanbrott på det här skiten. -_-
Pleu
Pleu
Kokerska
Kokerska

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 40 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 40 Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 40 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Sgt Dierek tor feb 04, 2010 6:50 pm

Fullt förståeligt. Kundtjänster har en tendens till att göra en så sur att man ger upp och betalar så man inte får tuppjuck på skiten.
Sgt Dierek
Sgt Dierek
Sergeant
Sergeant

Age : 36
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 40 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Vad gör du just nu? - Sida 40 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-10

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 40 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Sote tor feb 04, 2010 8:38 pm

Phantomim skrev:Du borde vara med nån gång. We're right up your alley, hälften av allt som kommer ut ur våra munnar är grova sexskämt, för att inte tala om de ständiga gesterna. Speciellt jag och Luca är helt galna, vi triggar varandra och våra karaktärer är dessutom de hyperaktiva lasombra-bröderna ;P På något sätt börjar vi alltid bryta mot de två Elysiumlagarna att inte slåss eller använda förmågor. (Slagsmål med Obtenebration äger! Råkade buttfucka honom med skuggtentakler och potence tre. Smärta! för alla som rollspelar/lajvar vampyr)

Hur fna råkar man buttfucka nån?
Sote
Sote
Rekryt
Rekryt

Age : 28
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 40 Left_bar_bleue4 / 1004 / 100Vad gör du just nu? - Sida 40 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 40 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Kirtap tor feb 04, 2010 8:45 pm

Sote skrev: Hur fna råkar man buttfucka nån?

Var det inte du som påstod att om du skulle göra någon gravid så skulle du RÅKA göra det för att jag puttades?

Och ja jag vet att det är svårt att göra någon gravid via buttfuck, men principen är snarlik.
Kirtap
Kirtap
Soldat
Soldat

Age : 35
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 40 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Vad gör du just nu? - Sida 40 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-02

http://zulleh.bilddagboken.se

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 40 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Trollis tor feb 04, 2010 9:04 pm

Jag sitter i min säng en en skål varm köttgryta. Jag är sjuk och har feber. INTE kul. Jag får hem mina gerbiler imorrn, och jag har knappt en bur här ens >.<
Trollis
Trollis
Kapten
Kapten

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 40 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Vad gör du just nu? - Sida 40 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-23

http://www.frosthjarta.se

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 40 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Törna fre feb 05, 2010 12:55 am

Du får helt enkelt förvara dem i syltburkar tillsvidare. ^^

Väntar på mejl om att jag får komma och arbeta på en tomat-farm. ... min erfarenhet var inte bra nog att få jobb med... T_T
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 40 Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Vad gör du just nu? - Sida 40 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 40 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Pleu fre feb 05, 2010 10:13 am

Törna skrev:Du får helt enkelt förvara dem i syltburkar tillsvidare. ^^

<3! Bästa idén ever!

Jag har träningsvärk i knäna (för det är ju normalt? -_-) och har stressiga föräldrar hemma (som vägrar berätta varför dom är hemma) ingen schysst kombo för att bli motiverad till att gå upp ur sängen direkt. Drygt snarare.
Pleu
Pleu
Kokerska
Kokerska

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 40 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 40 Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 40 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Törna fre feb 05, 2010 11:42 am

Har snackat lajvtaktiker med Basse halva dagen. Sjukt kul och inspirerande!! Många bra idéer har fötts!

-------

https://gardet.swedishforum.net/viewtopic.forum?t=622
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 40 Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Vad gör du just nu? - Sida 40 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 40 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 40 av 40 Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet