Gardet Silfverdrake
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Grattis till födelsedagsbarnet!

+23
Mr. M
Hellie
Sgt Dierek
Anton
Pleu
orion
Torvald
Hakur Rafeson
Moira Rävsvans
Tora
Tilja
Valaks Vargfot
Sote
Phantomim
Arhtir
Kirtap
Aska
Sverker
Jin
Trollis
Lovis
Beril Birgersson
Törna
27 posters

Sida 2 av 8 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa

Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Arhtir mån maj 18, 2009 12:48 am

,,,,och den onda cikeln tar sin början,,,, No
Arhtir
Arhtir
Sergeant
Sergeant

Age : 32
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue19 / 10019 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-20

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Jin mån maj 18, 2009 9:51 am

Grattis på dig Kirtap!

Och till dessa rekryter.... alkohol är er strickterligen förbjudet tills ni har blivit soldater! Det är en skyldighet hos oss soldater att se till det! Twisted Evil
Jin
Jin
Soldat
Soldat

Age : 34
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue89 / 10089 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-11

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Sverker mån maj 18, 2009 10:24 am

Stämmer bra Jin!
Sverker
Sverker
Holy Emperor
Holy Emperor

Age : 33
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Törna mån maj 18, 2009 6:59 pm

Befälet håller alla med!
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Moira Rävsvans mån maj 18, 2009 9:33 pm

Grattis Jin!
Grattis Kirtap!


cheers Very Happy cheers Very Happy
Moira Rävsvans
Moira Rävsvans
Soldat
Soldat

Age : 39
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-03-07

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Arhtir mån maj 18, 2009 10:56 pm

Grattis cheers
Arhtir
Arhtir
Sergeant
Sergeant

Age : 32
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue19 / 10019 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-20

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Tilja mån maj 18, 2009 11:49 pm

Jin skrev:Grattis på dig Kirtap!

Och till dessa rekryter.... alkohol är er strickterligen förbjudet tills ni har blivit soldater! Det är en skyldighet hos oss soldater att se till det! Twisted Evil

Ja. Det vore ju hemskt om det blev så att de som dricker inte kan kontrollera hur mycket de häller i sig... Wink
Tilja
Tilja
Soldat
Soldat

Age : 33
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue10 / 10010 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Beril Birgersson tis maj 19, 2009 10:29 am

Törna skrev:Forumet brukar överspammas med födelsdagstrådar... som efter en tid urartar och handlar om något HELT annat.

Det står på folks profiler när dem fyller år, men även i kalendern. Längst ner på huvudsidan står även vilka som fyller år den närmsta veckan. Så det är bara att hålla utkik för födelsedagsbarnen. Terrorisera dem så fort du ser dem!! Twisted Evil

snart är det Sgt Diereks tur? Twisted Evil Wink

undra vem som är next...

Beril Birgersson
Soldat
Soldat

Age : 32
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue12 / 10012 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Beril Birgersson tis maj 19, 2009 10:31 am

OW C***! i´m almost next Shocked No ^^

Beril Birgersson
Soldat
Soldat

Age : 32
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue12 / 10012 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Jin tis maj 19, 2009 11:15 am

Tilja Egilsdotter skrev:
Jin skrev:Grattis på dig Kirtap!

Och till dessa rekryter.... alkohol är er strickterligen förbjudet tills ni har blivit soldater! Det är en skyldighet hos oss soldater att se till det! Twisted Evil

Ja. Det vore ju hemskt om det blev så att de som dricker inte kan kontrollera hur mycket de häller i sig... Wink

Oerhört, har aldrig hänt oss soldater, ellerhur Tilja? drunken
Jin
Jin
Soldat
Soldat

Age : 34
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue89 / 10089 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-11

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Kirtap tis maj 19, 2009 12:31 pm

Om Jin och Tilja avlade oäkta fyllebarn när vi var utkastade ur byn så kastar jag fan in handduken.
Kirtap
Kirtap
Soldat
Soldat

Age : 35
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-02

http://zulleh.bilddagboken.se

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Tilja tis maj 19, 2009 1:21 pm

HAHA, Kirtap, du är underbar...

Jaadu, Jin...
Tilja
Tilja
Soldat
Soldat

Age : 33
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue10 / 10010 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Phantomim tis maj 19, 2009 11:09 pm

Men herreminjävlar vad alla fyller år! O_O Nu säger jag grattis en enda gång till ALLA! Och därmed basta! Och som present från mig till alla får Kapten Valaks skickas mellan födelsedagsbarnen ^^
Phantomim
Phantomim
Skuggdiktator
Skuggdiktator

Age : 34
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-19

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Kirtap ons maj 20, 2009 12:03 am

Och vad i helvete ska vi med han till? no offense.
Kirtap
Kirtap
Soldat
Soldat

Age : 35
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-02

http://zulleh.bilddagboken.se

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Törna ons maj 20, 2009 12:38 am

Kirtap skrev:Och vad i helvete ska vi med han till? no offense.

Var lite kreativ, grabben. ^^
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Valaks Vargfot ons maj 20, 2009 1:05 am

nu ska ni inte vara sådär Sad blir ju nästan ledsen XD
Valaks Vargfot
Valaks Vargfot
Löjtnant
Löjtnant

Age : 35
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue20 / 10020 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-27

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Arhtir ons maj 20, 2009 10:54 am

Jag kan notera att han är väldigt skicklig på att käka upp folks chipspåsar! Mad
Arhtir
Arhtir
Sergeant
Sergeant

Age : 32
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue19 / 10019 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-20

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Törna ons maj 20, 2009 12:06 pm

note taken...
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Trollis ons maj 20, 2009 12:09 pm

Och han fungerar alldelens utmärkt att krama på och ha som kudde Smile
Fast han är ju dock en fisk.. (Förlåt Valaks, men jag kan inte låta bli. Jag tycker om dig ändå)
Trollis
Trollis
Kapten
Kapten

Age : 34
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-23

http://www.frosthjarta.se

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Valaks Vargfot ons maj 20, 2009 3:48 pm

HAHA I know you do ^.^
Valaks Vargfot
Valaks Vargfot
Löjtnant
Löjtnant

Age : 35
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue20 / 10020 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-27

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Aska tor maj 21, 2009 8:24 pm

Jag tycker fortfarande att alla över 21 borde köpa ut åt mig. Och Sote. Och alla andra rekryter. Och så kan vi ha SKITKUL när ni är ute och försvarar navle och vi sitter vid elden Very Happy

Aska
Rekryt
Rekryt

Age : 29
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue5 / 1005 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-01

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Törna tor maj 21, 2009 9:05 pm

Aska skrev:Jag tycker fortfarande att alla över 21 borde köpa ut åt mig. Och Sote. Och alla andra rekryter. Och så kan vi ha SKITKUL när ni är ute och försvarar navle och vi sitter vid elden Very Happy

Intressant. Då förbjuder jag alla att göra det. Bestraffning till den som bryter mot min order!
Vem tror du får sin vilja igenom? ^^ Razz
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Sote fre maj 22, 2009 2:38 am

Fine! men när jag är soldat då jävlar!
När vi ändå pratar om att jag frå drcka som soldat
Törna snälla du, nej vänta lite där blev det fel ööh praktiska du kan du göra mig soldat frö då kommer jag kunna... hoppa framför dig när nån skjuter på dig öhm för det kan jag itne göra som rekryt för då...
har jag inget skydd o skulle av pilen flyga bakåt o bryta din näsa!
så gör mig soldat Laughing
Sote
Sote
Rekryt
Rekryt

Age : 28
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue4 / 1004 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Törna fre maj 22, 2009 12:31 pm

Ehhh.... va?

Låt mig tänka på saken...


...


...


... nej?
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Trollis tis maj 26, 2009 11:01 pm

Grattis i Sergeant! alien
Trollis
Trollis
Kapten
Kapten

Age : 34
Gardespoäng :
Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-23

http://www.frosthjarta.se

Till överst på sidan Gå ner

Grattis till födelsedagsbarnet! - Sida 2 Empty Sv: Grattis till födelsedagsbarnet!

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 8 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet