Gardet Silfverdrake
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sverkers Whine-tråd

Gå ner

Sverkers Whine-tråd Empty Sverkers Whine-tråd

Inlägg  Sverker fre maj 08, 2009 11:59 pm

Hejsan allihopa everybody.

Detta är min privata whine-tråd. Det är här jag tänker skriva när jag whinear på saker, om ni vill whina på stavfel eller andra fel i denna tråd så får ni skapa en egen whine-tråd (som jag antagligen kommer att radera (ERA JÄKLA COPYCATS)). Detta är alltså e tråd helt tillägnat mitt whine och så fort jag känner för lite whine så tänker jag be någon köpa ut det åt mig (jag står för osten). Härmed ber jag andra mods/admins att inte skriva i denna tråd bara för att ni också vill whinea (eller whina på mig) utan skapa då en egen tråd (som jag tänker whina på i denna tråd (bara för att jag kan (JÄVLA COPYCATS)))

Post nr1.

Sådär,nu ska jagbörja whina. Jag är sjuk oc läkarhelvetet ville inte ge mig penicillin, det betyder att jag inte kan träna (och till råge på allt så tycker hon att jag borde sluta röka de få bloss jag tar (hn måste vara i konspiration med torun eller något)) och detta gör mig fly förbannad för jag ska in på en andra mönstring i vår (och då behöver jag fanimig vara i topptrim). Så idag stod jag i garaget och nitade ihop några träbitar som jag skall använda till ett övningssvärd, och vd hände? JA VAFAN HÄNDER! Min farsa sticker ut huvudet genom fönstrat och säger "du klockan är halv elva nu" and i was like "o holy crap i want to finish this shit so i can get happycat" men inte fan hjälpte det. Så nu sitter jag här framför farsans jobblaptop och skriver på detta forum (och faan vad ja whinar) och nu har de mage att tvinga mig att gå och lägga mig!!! FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!! Jag har ju inte whinat sönder ännu, gonatt!

/From Sverker with whine!
Sverker
Sverker
Holy Emperor
Holy Emperor

Age : 33
Gardespoäng :
Sverkers Whine-tråd Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Sverkers Whine-tråd Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Sverkers Whine-tråd Empty Sv: Sverkers Whine-tråd

Inlägg  Sverker sön maj 10, 2009 8:43 pm

Hej, idag vet jag inte vad jag skall whina på, så därför tänker jag whina på de blå templen.

FYFÄÄÄÄÄN VAD DET ÄR OFF ATT SÄGA "Jag skall gå till de blå templen", OCH SÅ HAR NÅGRA SMÅDJÄVLAR MED ÖVERDIMENSIONERADE VAPEN MAGE ATT SÄGA DET TILL MIG!!! SOM INTE ENS LAJVAR MED/MOT DEM!!!

Har fått lite för mycket ost idag så whinet har redan tagit slut.
Sverker
Sverker
Holy Emperor
Holy Emperor

Age : 33
Gardespoäng :
Sverkers Whine-tråd Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Sverkers Whine-tråd Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Sverkers Whine-tråd Empty Sv: Sverkers Whine-tråd

Inlägg  Sverker fre maj 15, 2009 9:02 pm

Nää fyfan!

FOOLK HAR BÖRJAT WHINA PÅ DENNA TRÅD! FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!

OCH TORUN DEN LILLA SATMARAN WHINAR PÅ ATT JAG WHINAR FEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NU FÅR DET FAAN VARA NOG, NU VILL JAG HA EN HEL JÄVLA OSTBRICKA OCH EN BIB FULL MED WHINE!!!!

Tack för idag!
Sverker
Sverker
Holy Emperor
Holy Emperor

Age : 33
Gardespoäng :
Sverkers Whine-tråd Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Sverkers Whine-tråd Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Sverkers Whine-tråd Empty Sv: Sverkers Whine-tråd

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet