Gardet Silfverdrake
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vad gör du just nu?

+25
Zmrzlina
Fd.freke
Aziraphale
Aska
Mr. M
Hellie
Phantomim
mrdoffe
Pleu
Anton
Jin
Tora
Torvald
Sgt Dierek
Katta
Tilja
Sote
Arhtir
Kirtap
Törna
Valaks Vargfot
Beril Birgersson
Sverker
Rora
Trollis
29 posters

Sida 18 av 40 Föregående  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Nästa

Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Phantomim fre nov 06, 2009 4:23 pm

Usch nej! Martina var bara trött och skrev i fel tråd *fixa, fixa*
Phantomim
Phantomim
Skuggdiktator
Skuggdiktator

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-19

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Phantomim fre nov 06, 2009 4:29 pm

Haha! Jag lärde precis mig själv hur man flyttar delar av en tråd till en annan! *känna sig duktig*
Phantomim
Phantomim
Skuggdiktator
Skuggdiktator

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-19

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Trollis fre nov 06, 2009 4:36 pm

Phantomim skrev:Haha! Jag lärde precis mig själv hur man flyttar delar av en tråd till en annan! *känna sig duktig*

Just nu skickar jag en *klapp* till Phantomim.
Trollis
Trollis
Kapten
Kapten

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-23

http://www.frosthjarta.se

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Phantomim fre nov 06, 2009 4:48 pm

*tar emot klappen* =D
Phantomim
Phantomim
Skuggdiktator
Skuggdiktator

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-19

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Pleu fre nov 06, 2009 11:11 pm

Pleu skrev:Jag sitter här och funderar på att boota upp min gamla dator och se om det finns något skoj på den.

DÅLIG IDÉ!

Enda resultatet är att det luktar bränt damm i mitt rum och ser ännu stökigare ut. För att inte glömma att jag är arg och mordisk och frustrerad eftersom inget funkar. >_<
Pleu
Pleu
Kokerska
Kokerska

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Beril Birgersson lör nov 07, 2009 12:56 am

Kirtap skrev:
Arhtir: "A iofs jag tänkte tanken att du bor i ju stockholm så det är ju inte en omöjlighet att man ses"
Kirtap: "Men inte FAN bor jag väll på ARLANDA heller!?"

Diskussionen som uppstod när jag träffade Beril och Arhtir på Arlanda innan Thailand.

haha a jag funderade lite själv att det va en lite ogenomtänkt kommentar ^^


har själv äntligen kommit hem Smile

Beril Birgersson
Soldat
Soldat

Age : 32
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue12 / 10012 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Beril Birgersson lör nov 07, 2009 1:04 am

joo justja hur gick det med din packning joel? sorry att jag inte kunde hjälpa till.

Beril Birgersson
Soldat
Soldat

Age : 32
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue12 / 10012 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Törna lör nov 07, 2009 1:47 am

Bäää... var osämja på jobbet idag... tråkigt...

Mitt humör är helt beroende av att allt går strålande. Går ngt fel, går resten åt skogen... trött... -.-
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Sote lör nov 07, 2009 1:48 am

Var jobbar du?
Vad hände?
Sote
Sote
Rekryt
Rekryt

Age : 28
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue4 / 1004 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Törna lör nov 07, 2009 1:59 am

Supportföretag. Ngt om prestige. Inget viktigt. Men stämningen blev lite otrevlig. Skämtet mer cyniska och dryga osv. Inge kul. Annars älskar jag att jobba där. ^^
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Arhtir lör nov 07, 2009 3:18 am

ok dethär blir mitt första inlägg på tre veckor i dethär jävla forumet som har slukat åtskilliga timmar av mitt liv. MEN nu ska vi försöka vara effektiva (somliga har nämligen studerat LEAN=the toyota way of life och vet därför hur man är effektiva) och ta igen på åtskilliga inlägg som inte gjorts.
Precis som den snåla snubben henry (jag ska fan aldrig hjälpa dig att ta något genom en checkpoint igen, oavsett hur viktigt det är) har jag var i Schweiz och till skillnad från Henry så har jag fått hålla på med RIKTIGA industrimaskiner, riktiga män får de stora leksakerna och behöver inte sitta och koppla små kretsar. Btw hur mycket gav du för sie swiss army knife? om det inte vore för att jag redan äger en flamberge och fick med mig armens egen privata chockladkaka så skulle jag nästan vara avundsjuk, har dock nu fått kontakter i schweiz så jag kanske återvänder och kan DÅ ta med mig kniv och ännu mer Muller brau,,,,,mmmmmmmmm.
Ja vi träffade på något som jag TROR var en kirtap på arlanda men jag är fan inte säker alltså, creepy som fan var det i alla fall. Det sa bara swosch och så stod han där och stirrade på oss (tills en ljus kvinnas röst ropade PATRIIIIK, och så försvan han) I HAZ PICTURE! SO I HAPPENED!

Praktiken i Schweiz var väl ok. Jag menar, vi var ju inte där för att ha roligt till skillnad till skillnad från några andra människor borta i Thailand (och nu är det inte den kirtapliknande figuren som jag snackar om). Dock så är schweiz i ett nötskal en våg av nikotin och kapitalism, tolka det som ni vill. Efter att bott hos en annan familj i 3 veckor med annorlunda kultur och som käkar ost till vart enda jävla skit så är det i slutändan få saker som är så skönt som att få komma hem till sie Fatherland och allt vad det innehåller, (ok, det mesta åtminstone) SWEDEN IS DA SHIT!

Angående tidigare warhammerdiskussionen så säger jag bara följande. Space marines is the shit och alla andra lag kan krypa ner till sina små hålor. För övrigt så iz da orc the bezt cos ve got se WAAAGH an even the runtiezt of boyz can kill an kill when itz a WAAAGH! ya kill orc an neu orcs will grow an they will kill em an choop em an bash em. GREEN IZ DA BEST!
Arhtir
Arhtir
Sergeant
Sergeant

Age : 32
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue19 / 10019 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-20

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Törna lör nov 07, 2009 3:32 am

Lät som du haft det trevligt iaf! ^^ Du har missat mkt ang. föreningen. Protokoll ligger uppe på forumet, det är bara att läsa. Ha så skoj! Heh heh...
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Arhtir lör nov 07, 2009 4:18 am

jag behöver hitta ett sätt att förminska storleken på mina fotografier. Tips någon till en person som inte arbetat mycket med foto förut? Vill lägga in THE PROFF OF ARLANDA och byta till en snyggare avatar.
Arhtir
Arhtir
Sergeant
Sergeant

Age : 32
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue19 / 10019 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-20

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Pleu lör nov 07, 2009 1:00 pm

Arhtir skrev:jag behöver hitta ett sätt att förminska storleken på mina fotografier. Tips någon till en person som inte arbetat mycket med foto förut? Vill lägga in THE PROFF OF ARLANDA och byta till en snyggare avatar.

Förutsatt att du sitter på Windows: Windows power tool rezise picture roxx och finns att ladda ner här! Annars kan man göra mer än man tror med paint. Razz
Pleu
Pleu
Kokerska
Kokerska

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Beril Birgersson lör nov 07, 2009 2:04 pm

Arhtir skrev:Precis som den snåla snubben henry (jag ska fan aldrig hjälpa dig att ta något genom en checkpoint igen, oavsett hur viktigt det är) har jag var i Schweiz och till skillnad från Henry så har jag fått hålla på med RIKTIGA industrimaskiner, riktiga män får de stora leksakerna och behöver inte sitta och koppla små kretsar.


Tack Joel för att du hjälpte mig. Det var synd att du ville ha min hjälp dagen innan hemresan.
Du hade kunnat fråga tidigare så hade vi kunnat planera det hela lite bättre.

Dina kommentarer om resan och mig verkar du vara missnöjd. Jag tycker att du är en schysst kille som har haft mitt förtroende.
Att kritisera andra på det här sättet på ett allmänt forum är olämpligt.

Det är lätt att bränna broar, men det är betydligt svårare att bygga dem igen.

Beril Birgersson
Soldat
Soldat

Age : 32
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue12 / 10012 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Arhtir lör nov 07, 2009 6:33 pm

vilket du just nu uppenbart tar överdrivet seriöst, learn some irony.
Arhtir
Arhtir
Sergeant
Sergeant

Age : 32
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue19 / 10019 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-20

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Kirtap tis nov 10, 2009 2:30 pm

Ni pojkar är ju för roliga, småbråka på ett forum så vi ickeinblandade behöver ta del av det.

Själv sitter jag och laddar mitt DS och knåpar på ett mail som Pleu tvingar mig skriva, även fast hon inte vill att jag skickar det. (Vet, skumt värre)

Jävla träningsvärk i högra skaftvalken.
Kirtap
Kirtap
Soldat
Soldat

Age : 36
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-02

http://zulleh.bilddagboken.se

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Beril Birgersson tis nov 10, 2009 3:26 pm

läste nyss lite om att folk blir rickrollade i sina iphoner i australien... Laughing

Beril Birgersson
Soldat
Soldat

Age : 32
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue12 / 10012 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Sgt Dierek tis nov 10, 2009 4:39 pm

Sitter och ska uppmuntra min lilla estetklass att kämpa på med sina skolarbeten. Lite svårt dock då ungefär hälften är sjuka och därmed frånvarande. Så nu får vi skjuta upp alla redovisningar. *suck*
Sgt Dierek
Sgt Dierek
Sergeant
Sergeant

Age : 36
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-10

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Pleu tis nov 10, 2009 8:02 pm

Kirtap skrev:Själv sitter jag och laddar mitt DS och knåpar på ett mail som Pleu tvingar mig skriva, även fast hon inte vill att jag skickar det. (Vet, skumt värre)

Rättelse: Cajsas DS. Wink Och duktig Kirtap! Very Happy



Jag är skittrött. Jäkla dagis. -_-
Pleu
Pleu
Kokerska
Kokerska

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Trollis tis nov 10, 2009 8:14 pm

jag har vart på dagis idag, och är precis som Pleu (jag ver på väg att skriva trollis där, vi är ju samma... -.-') jäääävligt trött. Psyk är dåligt för folk!
Annars ligger jag och klappar på mitt huvud. Jag "klippte" håret igår. Ni kan ju kika i min bdb hur det ser ut Razz

(Red goes faster!)
Trollis
Trollis
Kapten
Kapten

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-23

http://www.frosthjarta.se

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Kirtap tis nov 10, 2009 9:19 pm

Förstå vad ännu värre det vart på psyk om jag låtit Pleu ligga kvar i sängen? Då hade du fått leka dagis själv.
Man ska vara duktig och göra saker som är jobbigt och tråkigt!

...det är därför jag stallar brevskrivande så mycket jag kan eftersom jag är hycklare nummer ett.
Kirtap
Kirtap
Soldat
Soldat

Age : 36
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-02

http://zulleh.bilddagboken.se

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Trollis tis nov 10, 2009 10:03 pm

Nej, för hon hade _förhoppningsvis_ sms'at mig och sagt att hon inte tänkte gå till psyk, så då hade det inte vart nån där! Razz
Trollis
Trollis
Kapten
Kapten

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-23

http://www.frosthjarta.se

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Pleu tis nov 10, 2009 11:38 pm

Trollis skrev:Nej, för hon hade _förhoppningsvis_ sms'at mig och sagt att hon inte tänkte gå till psyk, så då hade det inte vart nån där! Razz

Vaddå förhoppningsvis? Litar du inte på mig? Klart som sjutton jag hade. Very Happy

Kirtap: Skriv, skriv, skriv, var en dutti pojke nu. Very Happy
Pleu
Pleu
Kokerska
Kokerska

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Törna ons nov 11, 2009 1:37 am

Beril Birgersson skrev:läste nyss lite om att folk blir rickrollade i sina iphoner i australien... Laughing

NOOOOOOOOOOOO!!
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 18 Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Vad gör du just nu? - Sida 18 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 18 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 18 av 40 Föregående  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Nästa

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet