Gardet Silfverdrake
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vad gör du just nu?

+23
Aska
Marta
Tora
Torvald
nikolaus
eddora
Hellie
Tilja
Rora
Jin
Sote
Stenulf
Kirtap
Arhtir
Sverker
Ulvrik
Mr. M
Pleu
Trollis
Törna
Phantomim
Sgt Dierek
Zmrzlina
27 posters

Sida 17 av 40 Föregående  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Nästa

Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Pleu tor mar 25, 2010 7:01 pm

Jag har just fettat in mina nya kängor, tvättat mina nya arm- och benvärmare, tvättat min nya halsduk och klappat på mina nya bad-/skur-/diskborstar. Gratis tidning på köksbordet och vinst i en tävling jag deltagit i. Nu ska jag chillaxa med ett glas cola, lite ncis och lite nålbindning. Sometimes life is good. Very Happy

Arboga tillsammans med två kidnappade pojkar, mitt favorittroll och världens bästa bror var bättre än förväntat. Very Happy
Pleu
Pleu
Kokerska
Kokerska

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Stenulf tor mar 25, 2010 10:04 pm

Tänk er att ni sprungit tills ni andas slem och varje andetag är en ansträngning i sig.
Sen har ni även fått de hårdaste slagen nånsin i era revben och precis i början av ryggen känns det som om någon tagit ett slagträ och drämt till det så hårt att det gått sönder där.

Detta är hur jag känner mig efter löpning och karateträning just nu, fan vad jag mår bra ^^'
Stenulf
Stenulf
Soldat
Soldat

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-11-12

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Sgt Dierek tor mar 25, 2010 10:36 pm

Uniform till Sergeant?
Sgt Dierek
Sgt Dierek
Sergeant
Sergeant

Age : 36
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-10

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Pleu tor mar 25, 2010 11:55 pm

Dierek: Tyvärr inte. Sad Permisuniformen var väldigt urplockad bland storlekarna, gubben som var där rekommenderade att du ringde och kollade när fler storlekar skulle komma in och sen tog en tur upp för att prova grejerna. Samma sak med skorna, fanns typ bara 42-43or och visste inte om jag vågade chansa eller inte. =/

Låta pengarna jag fick vara delbetalning på din gardesshopsbeställning? Absolut enklast så. Smile
Pleu
Pleu
Kokerska
Kokerska

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Sgt Dierek fre mar 26, 2010 12:19 am

oke
Sgt Dierek
Sgt Dierek
Sergeant
Sergeant

Age : 36
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-10

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Torvald fre mar 26, 2010 12:20 am

Varit inloggad på EH:s sida och undrar om det är ett dåligt omen, gruvfodgen har gruppnummer 13 Shocked

Torvald Gruvfogde
Torvald
Torvald
Gruvfogde
Gruvfogde

Age : 69
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue20 / 10020 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-05-31

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Törna fre mar 26, 2010 7:51 am

Althalus89 skrev:Tänk er att ni sprungit tills ni andas slem och varje andetag är en ansträngning i sig.
...


Testa att andas efter att ha rökt i ett par månader så lovar jag att "andas slem" blir en normalitet istället för något som bara händer när du springer. ^^

Btw: Min kondition har blivit bättre sen jag trappade ner på rökningen och började jogga istället. Mycket underligt...

Torvald: De é lungan. Om Sanningens Väg har ett otursnummer så har jag inte fått reda på det. ^^
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Stenulf fre mar 26, 2010 4:17 pm

Lyckades sätta i EN lins utav 2, det är ett par röda som jag ska ha till min Dark Link cosplay men jag måste vänja in mig lite i dem först.
Den andra var jag tvungen att springa iväg och köpa linsvätska till då jag tappade behållaren som de kom med i(jag vet super klantigt)
Så nu får vi se om den överlever, lyckligtvis har jag två reserver då jag trodde att varje box bara inkluderade en lins och inte två Razz
Stenulf
Stenulf
Soldat
Soldat

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-11-12

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Marta fre mar 26, 2010 7:26 pm

Har precis varit nere på Ljungbys vårmarknad (...den enorma...) och är nu stolt ägare till ett par inlajvträskor Very Happy

Och våren kom på riktigt idag! Det var sol! Man frös inte när man gick ut utan vantar och tjock jacka! Ibland är livet underbart :3
Marta
Marta
Kokerska
Kokerska

Age : 31
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-25

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Törna lör mar 27, 2010 2:25 am

Marta skrev:Har precis varit nere på Ljungbys vårmarknad (...den enorma...) och är nu stolt ägare till ett par inlajvträskor Very Happy

Och våren kom på riktigt idag! Det var sol! Man frös inte när man gick ut utan vantar och tjock jacka! Ibland är livet underbart :3

^______^ <3 <3 <3

Althalus: Färgade linser gör ont även för mig som haft linser i 5 år. Testa med ett par mjukare först, ex endagslinser, så att du vänjer ögat. Provade du ut linserna hos en optiker?
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Arhtir lör mar 27, 2010 1:42 pm

Pleu skrev:Dierek: Tyvärr inte. Sad Permisuniformen var väldigt urplockad bland storlekarna, gubben som var där rekommenderade att du ringde och kollade när fler storlekar skulle komma in och sen tog en tur upp för att prova grejerna. Samma sak med skorna, fanns typ bara 42-43or och visste inte om jag vågade chansa eller inte. =/

Låta pengarna jag fick vara delbetalning på din gardesshopsbeställning? Absolut enklast så. Smile

Nja, det fanns ju faktiskt två typer av kängor. Pilotkängorna fanns bara i 41-43, men marcherings kängorna ska finnas ända upp till storlek 47 vilket motsvarar 48 vad gäller vanliga civila skor. Jag går jämt runt med 46:or i valiga fall men fick byta ner mig till 45:or nu när jag köpte skor.

Ja, jag var en av de stackare som blev kidnappade till Arboga. Och jag fick lov att ta det hemska beslutet att köpa herrskor till min kostym istället för en gasmask. (snyft)
Arhtir
Arhtir
Sergeant
Sergeant

Age : 32
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue19 / 10019 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-20

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Pleu lör mar 27, 2010 4:35 pm

Arhtir: Ja, det ska finnas, men det fanns inte inne dom skorna som Dierek hade frågat om i hans storlek, och vågade inte chansa på en storlek för liten även om det är troligt.
Pleu
Pleu
Kokerska
Kokerska

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Sgt Dierek sön mar 28, 2010 10:51 am

Jaja, då sparade jag dom pengarna. Det var ju förmodligen bra på något vis.
Sgt Dierek
Sgt Dierek
Sergeant
Sergeant

Age : 36
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-10

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Törna mån mar 29, 2010 11:55 am

Tänkte bara hälsa all här hemma att även jag är hemma nu, efter 20 timmars flygtid. Det är kallt, det är snö på marken, jag ser mina andetag när jag andas utomhus, men det är ju trots allt hemma.

Min mobil ska börja fungera när som helst, så det är bar å ring. ^^
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Sverker mån mar 29, 2010 12:09 pm

VÄLKOMMEN HEM!!!
Sverker
Sverker
Holy Emperor
Holy Emperor

Age : 33
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Zmrzlina mån mar 29, 2010 12:17 pm

Zomfg, välkommen tillbaka! Vi har saknat dig. Very Happy *öppnar champagnen*
Zmrzlina
Zmrzlina
Diplomat
Diplomat

Age : 37
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-11-11

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Trollis mån mar 29, 2010 12:36 pm

Välkommen hem Törna! Jag tror minsann att du har tagit en del värme med dig, för nu börjar det bli vår! Very Happy

Så, välkommenhempartey?! Very Happy
Trollis
Trollis
Kapten
Kapten

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-23

http://www.frosthjarta.se

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Zmrzlina mån mar 29, 2010 12:55 pm

Ja! Party!

THIS IS TÖRNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zmrzlina
Zmrzlina
Diplomat
Diplomat

Age : 37
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-11-11

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Sgt Dierek mån mar 29, 2010 1:51 pm

Välkommen hem Törna, vi ses väl i helgen?

Jag är fail... skrev ihop min hemtentamen lite för sent men det gör inte läraren någonting. Nu är jag på skolan och tentan är hemma. Livet är dåligt.
Sgt Dierek
Sgt Dierek
Sergeant
Sergeant

Age : 36
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-10

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Pleu mån mar 29, 2010 2:14 pm

Jag äter ett sjukt sockrigt mellanmål för att orka röjja i mitt rum. Med socker och 90talspop ska det nog gå. Razz

Jag drömde absurda mardrömmar om hantverksträffen i natt, det bådar gott, för är det sånt där skit jag väntar mig så kan det bara bli awsome eftersom det aldrig kommer inträffa. Razz
Pleu
Pleu
Kokerska
Kokerska

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Kirtap mån mar 29, 2010 4:13 pm

Hm.... linser...

Iallafall så är jag sjuk, och Opeths 20årsjubileums omg you´ve got to have been there show är imorgon och jag kommer svimma.
Inte av välbehag, men av eventuell feber.
Härligt.

Förövrigt så har jag insett varför jag aldrig avslutar äldre nintendospel som jag laddar ner till emulator, jag har inte betalat för dom!
Man saknar motivationen när man vet att man inte *Behöver* spela klart.
Kirtap
Kirtap
Soldat
Soldat

Age : 35
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-02

http://zulleh.bilddagboken.se

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Aska mån mar 29, 2010 9:44 pm

Jag är i upplösningstillstånd.
Det är nämligen så att jag har upptäckt att jag kanske kommer att behöva vara hemma den 15-16 maj (alltså lajvets två sista dagar) Någon som vet om det är möjligt att typ prata med arr och kanske få betala lite mindre i anmälningsavgift och få åka hem två dagar tidigare? Razz Vet inte riktigt hur jag ska göra O_______o

Aska
Rekryt
Rekryt

Age : 29
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue5 / 1005 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-01

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Sote mån mar 29, 2010 9:49 pm

INte okej!
Vrf skulle du behöva vara hemma?
Vem ska man slå för att förhindra detta
Sote
Sote
Rekryt
Rekryt

Age : 28
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue4 / 1004 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Pleu mån mar 29, 2010 10:12 pm

Aska: Enda godkända anledningen att frånvara är dödsfall och begravningar. Möjligtvis att man kan få frånvara om man typ... ligger på sjukhus. Eftersom du omöjligt kan veta om något av dessa redan nu så är din anledning icke godkänd. Bara att följa med och vara kvar. Wink Eller vad är din påstådda anledning till att vara frånvarande? Razz
Pleu
Pleu
Kokerska
Kokerska

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Trollis mån mar 29, 2010 11:57 pm

jag fick just en REJÄL bitchslap av världen.
jag har, helt seriöst tappat bort en vecka. För någon minut sen slog det mig att det är ju ffs DEN HÄR helgen som allt händer, med påsk och gardesträff!!!
Shocked

jag trodde det var nästa helg. Hjälp vad förvirrad jag är för tillfället. Jag mår illa av tanken på min borttappade vecka. Nu har jag jättemycket att göra på jättekort tid! >_<
Trollis
Trollis
Kapten
Kapten

Age : 34
Gardespoäng :
Vad gör du just nu? - Sida 17 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Vad gör du just nu? - Sida 17 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-23

http://www.frosthjarta.se

Till överst på sidan Gå ner

Vad gör du just nu? - Sida 17 Empty Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 17 av 40 Föregående  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Nästa

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet