Gardet Silfverdrake
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

lite uppdateringar tack^^

2 posters

Gå ner

lite uppdateringar tack^^ Empty lite uppdateringar tack^^

Inlägg  eddora tis feb 02, 2010 2:31 pm

Hej alla glad lajvare^^

Nu är jag helt tillbaka igen. Har haft fullt upp med skolan och så vidare. Men nu kommer jag kolla har varje dag vid lunch och sen kväll hos pappa. Men jag skulle behöva uppdateringar. För att läsa varje råd för mig blir jätte förvirrade. Så jag skulle gärna vilja ha en kort sammanfatting så jag slipper läsa varje tråd och skapa fel sammanfattning. Kommer kunna vara kontacktbar på mobil jämnt. Har uppdatterad mitt nummer nu.

mvh Robin

ps Ursäkta för stavningen.
eddora
eddora
Rekryt
Rekryt

Age : 32
Gardespoäng :
lite uppdateringar tack^^ Left_bar_bleue0 / 1000 / 100lite uppdateringar tack^^ Right_bar_bleue

Registration date : 09-07-03

Till överst på sidan Gå ner

lite uppdateringar tack^^ Empty Sv: lite uppdateringar tack^^

Inlägg  Pleu tis feb 02, 2010 3:58 pm

Medlemmarna ansvarar själva för att ta reda på informationen, och vad det är som gäller inför kommande arrangemang.

Men idag är jag snäll.

Vi kommer att bosätta oss i Stendal. Vi ska bygga ett hus. Trollis är kapten. Törna är i Australien. Du ska prata med mig om det är något du vill diskutera angående veden. Vi har bildat en förening och för att vara med ska du fylla i en blankett och betala en medlemsavgift.
Pleu
Pleu
Kokerska
Kokerska

Age : 34
Gardespoäng :
lite uppdateringar tack^^ Left_bar_bleue100 / 100100 / 100lite uppdateringar tack^^ Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet