Gardet Silfverdrake
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tacktråd - Förföljelsen

+10
Tilja
Arhtir
Sote
Valaks Vargfot
Stenulf
LoveBeer
Saxe
Sverker
Zmrzlina
Törna
14 posters

Gå ner

Tacktråd - Förföljelsen Empty Tacktråd - Förföljelsen

Inlägg  Törna mån sep 13, 2010 11:21 pm

Tack allesammans för ett sjukt skoj lajv! Tack för att ni orkade stå ut med mig och jag hoppas se er allesammans till våren!

PÖSSAR OCH KYSSAR FRÅN TÖRNA
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Tacktråd - Förföljelsen Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Tacktråd - Förföljelsen Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Tacktråd - Förföljelsen Empty Sv: Tacktråd - Förföljelsen

Inlägg  Zmrzlina mån sep 13, 2010 11:32 pm

Tack alla! Puss!
Zmrzlina
Zmrzlina
Diplomat
Diplomat

Age : 37
Gardespoäng :
Tacktråd - Förföljelsen Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Tacktråd - Förföljelsen Right_bar_bleue

Registration date : 09-11-11

Till överst på sidan Gå ner

Tacktråd - Förföljelsen Empty Sv: Tacktråd - Förföljelsen

Inlägg  Sverker tis sep 14, 2010 12:10 am

Tack alla odöda, utan er hade jag inte fått en enda strid under hela lajvet :3

[Edit] Valaks, du är skyldig mig 300kr :3
Och nu känner jag att jag är skylldig Pleu och kompani en ursäkt för att jag inte höll det jag lovade. Men jag hade anledning, saker kom i vägen och det kliade inte i skägget.
[/Edit]
Sverker
Sverker
Holy Emperor
Holy Emperor

Age : 33
Gardespoäng :
Tacktråd - Förföljelsen Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Tacktråd - Förföljelsen Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Tacktråd - Förföljelsen Empty Sv: Tacktråd - Förföljelsen

Inlägg  Saxe tis sep 14, 2010 9:03 am

Det var mitt allra första lajv och det var jättekul!

Tack!

Saxe
Rekryt
Rekryt

Age : 26
Gardespoäng :
Tacktråd - Förföljelsen Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Tacktråd - Förföljelsen Right_bar_bleue

Registration date : 10-09-07

Till överst på sidan Gå ner

Tacktråd - Förföljelsen Empty Sv: Tacktråd - Förföljelsen

Inlägg  LoveBeer tis sep 14, 2010 11:08 am

Awesome you guys awesome. Ni gjorde mitt bästa lajv någonsin!

LoveBeer
Löjtnant
Löjtnant

Age : 32
Gardespoäng :
Tacktråd - Förföljelsen Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Tacktråd - Förföljelsen Right_bar_bleue

Registration date : 10-05-18

Till överst på sidan Gå ner

Tacktråd - Förföljelsen Empty Sv: Tacktråd - Förföljelsen

Inlägg  Stenulf tis sep 14, 2010 12:55 pm

Tack alle zusammen för ett grymt kul lajv!
Stenulf
Stenulf
Soldat
Soldat

Age : 34
Gardespoäng :
Tacktråd - Förföljelsen Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Tacktråd - Förföljelsen Right_bar_bleue

Registration date : 09-11-12

Till överst på sidan Gå ner

Tacktråd - Förföljelsen Empty Sv: Tacktråd - Förföljelsen

Inlägg  Valaks Vargfot tis sep 14, 2010 1:13 pm

Tack för ett Underbart lajv! Älskar er alla!


P.s Morsk! Vi måste snacka vad vi gör nästa lajv! så in på msn nån gång i veckan! Very Happy
Valaks Vargfot
Valaks Vargfot
Löjtnant
Löjtnant

Age : 35
Gardespoäng :
Tacktråd - Förföljelsen Left_bar_bleue20 / 10020 / 100Tacktråd - Förföljelsen Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-27

Till överst på sidan Gå ner

Tacktråd - Förföljelsen Empty Sv: Tacktråd - Förföljelsen

Inlägg  Sote tis sep 14, 2010 1:26 pm

Det var riktigt kul tack tack tack tack
Sote
Sote
Rekryt
Rekryt

Age : 28
Gardespoäng :
Tacktråd - Förföljelsen Left_bar_bleue4 / 1004 / 100Tacktråd - Förföljelsen Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Tacktråd - Förföljelsen Empty Sv: Tacktråd - Förföljelsen

Inlägg  Arhtir tis sep 14, 2010 6:25 pm

Kan ha vart för att jag var frånvarande förra lajvet. Men dethär var mitt roligaste lajv på länge, Tack för det alla som gjorde det möjligt!
Fett najs att ni hoppade in som JinoTilja igen!
Arhtir
Arhtir
Sergeant
Sergeant

Age : 32
Gardespoäng :
Tacktråd - Förföljelsen Left_bar_bleue19 / 10019 / 100Tacktråd - Förföljelsen Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-20

Till överst på sidan Gå ner

Tacktråd - Förföljelsen Empty Sv: Tacktråd - Förföljelsen

Inlägg  Tilja tis sep 14, 2010 6:58 pm

Tack allesammans för mitt roligaste elerialajv hittills! Smile (dock finns det INGET som slår krigshjärta...)

Törna
För allt kul spel. För att du är så hal, och gör rollen så grymt bra varenda gång. VIDRIGT när du ljög om Jin och Tiljas avrättningar, och en fantastisk scen när soldaterna krävde in sin lön. Bara helt underbart.

Valaks
Fick inte jättemycket spel med dig, eftersom min roll inte litade ett skit på din roll. Dock måste jag tacka för allt som rörde de odöda, både anfallet mot Navle, men också scenen vid Jin och Tiljas återuppvaknande. Det var väldigt roligt att dregla blod på dig, din förrädare...

Morsk
Underrättelsetjänstens allierade nr1! Tack för allt grymt plottande och annat spel. Du är verkligen helt otrolig på att ljuga dig fram och nästla dig in precis var som helst. Älskade scenen inne i tältet, när vi lämnade över pennan till Morsk och tyckte att han kunde underteckna pappret lite grann. ^^

Etania
Vid min sida hela vägen. Du är bäst, och vi har alltid kul när vi lajvar. Vi får testa liknande roller igen, det var ju askul. Underbart att se att typ hela lajvet reagerade på vårt spel, direkt eller indirekt. Grymt mäktig känsla får jag säga.

Varg
Puss!

Sote
Förutom Morsk var du den Stendalsbo jag litade mest på. Grymt kul att se att Sotes karaktärsutveckling. Du är ju mest disciplinerad av alla nu ju Smile

Aska
Även vi fick kul spel. Grymt bra spelat när Aska insåg att vi var ute för att döda Tobit, och inte på någon "exercis". Min roll vågade inte anförtro aska åt någonting efter det. ^^

Orion
Alltid glad och hjälpsam, och jisses vad grym du är på poi. Jag blir ju avis ^^. Men dude, fixa lite snyggare lajvkläder Wink

Saxe
Grymt modigt att gå med i en grupp där du inte kände någon på ditt allra första lajv, men jag måste säga att jag är imponerad av dig. Jag var jättedålig mitt första lajv, men du klarade det helt galant! Hoppas man få se mer av dig i framtiden Smile

Arthir
Tja, vad kan man säga? Jag blev så rörd av allt ditt spel om Jin och Tiljas död. Tack för att du spär på mitt ältande ^^. Och vilken grym scen det blev när Arthir såg dem som odöda i skogsbrynet. "Tilja? Nej! Tvinga mig inte! Ni förtjänar bättre än såhär!" Så otroligt gripande :')

Stenulf
Jisses vad grym du är. Scenen i tältet med Stenulfs lilla sammanbrott var helt underbar. Du är en av de bästa "nybörjarna" jag någonsin sett. Tack för allt!

Tora
Du är så SÖT! Ditt spel och din glädje liksom sprider sig i hela lägret. Gruppen skulle inte vara ett skit utan dig. Du är grym! Smile

Kirtap
Srsly. Finns det någon gräns i din humor? Jag höll på att dö av skratt när Egon kom. Du är helt fenomenal, Patrik. "äpple?"

Torun, Troll, Linn och alla andra som lajvade mot oss
Ni är grymma! Synd att jag inte fick mer spel med er.

Tack älskade grupp för ännu ett fantastiskt lajv! Vi har alltid så roligt! Hoppas man får se er till våren, eller ännu bättre; innan dess Smile
Tilja
Tilja
Soldat
Soldat

Age : 33
Gardespoäng :
Tacktråd - Förföljelsen Left_bar_bleue10 / 10010 / 100Tacktråd - Förföljelsen Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Tacktråd - Förföljelsen Empty Sv: Tacktråd - Förföljelsen

Inlägg  Saxe tis sep 14, 2010 7:36 pm

"Grymt modigt att gå med i en grupp där du inte kände någon på ditt allra första lajv, men jag måste säga att jag är imponerad av dig. Jag var jättedålig mitt första lajv, men du klarade det helt galant! Hoppas man få se mer av dig i framtiden"


Tack! Nu blev jag glad Very Happy Självklart kommer jag på nästa lajv om inget kommer i vägen.

Saxe
Rekryt
Rekryt

Age : 26
Gardespoäng :
Tacktråd - Förföljelsen Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Tacktråd - Förföljelsen Right_bar_bleue

Registration date : 10-09-07

Till överst på sidan Gå ner

Tacktråd - Förföljelsen Empty Sv: Tacktråd - Förföljelsen

Inlägg  Marta ons sep 15, 2010 12:02 am

TACK till alla underbara människor i gardet för det mest episka Artaria-lajvet i mannaminne!

Litet extra tack till Törna (för créme fraiche, undvikande svar och ogillande), Sote (du är så artarisk ^^), Lärka (för att det aldrig blir tråkigt att lajva med dig), Morsk (för signaturer och episk hämnd), Valaks (förlåt för bitchigheten! Razz), och Stenulf (för att det där "faktiskt inte var sant...").

Jag älskar er, och Etania hatade er nästan allihop. ^^
Marta
Marta
Kokerska
Kokerska

Age : 31
Gardespoäng :
Tacktråd - Förföljelsen Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Tacktråd - Förföljelsen Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-25

Till överst på sidan Gå ner

Tacktråd - Förföljelsen Empty Sv: Tacktråd - Förföljelsen

Inlägg  Kirtap ons sep 15, 2010 12:23 am

Vettifan om jag ens borde skriva här, eftersom jag inte lajvade med gardet.

Men tack för att jag fick hälsa på under torsdagen utan att ni kastade ut mig, jag blev fett nervös när (Jens,Mimmi,Alma) dök upp och ingen drog en min.
Att tvinga på Valaks ett äpple i 120km/h var min väg till framgång.
Kirtap
Kirtap
Soldat
Soldat

Age : 35
Gardespoäng :
Tacktråd - Förföljelsen Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Tacktråd - Förföljelsen Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-02

http://zulleh.bilddagboken.se

Till överst på sidan Gå ner

Tacktråd - Förföljelsen Empty Sv: Tacktråd - Förföljelsen

Inlägg  Sverker ons sep 15, 2010 12:25 am

Oh, just det ja: Ett speciellt tack till Egon för äpplet. Min karaktär har för övrigt lärt sig att nämna Törnas namn för att reta gallfeber av Erik stålsmide :3
Sverker
Sverker
Holy Emperor
Holy Emperor

Age : 33
Gardespoäng :
Tacktråd - Förföljelsen Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Tacktråd - Förföljelsen Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Tacktråd - Förföljelsen Empty Sv: Tacktråd - Förföljelsen

Inlägg  Törna ons sep 15, 2010 11:34 pm

Sverker skrev:Oh, just det ja: Ett speciellt tack till Egon för äpplet. Min karaktär har för övrigt lärt sig att nämna Törnas namn för att reta gallfeber av Erik stålsmide :3

Very Happy
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Tacktråd - Förföljelsen Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Tacktråd - Förföljelsen Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Tacktråd - Förföljelsen Empty Sv: Tacktråd - Förföljelsen

Inlägg  Aska tor sep 16, 2010 10:20 am

Tack tack TACK för ett awesome lajv! Very Happy I love you ni är fantastiska allihopa och jag älskar att lajva med er! Smile

Aska
Rekryt
Rekryt

Age : 29
Gardespoäng :
Tacktråd - Förföljelsen Left_bar_bleue5 / 1005 / 100Tacktråd - Förföljelsen Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-01

Till överst på sidan Gå ner

Tacktråd - Förföljelsen Empty Sv: Tacktråd - Förföljelsen

Inlägg  Rora fre sep 17, 2010 10:47 am

Jag vill också tacka er alla!!! ^^
Det här var det roligaste Artarialajvet hittills! Om Rora av någon anledning skulle frörsvinna från trakten så skulle jag absolut joina er grupp igen ^^

Jag älskar er allihopa!! <3
Rora
Rora
Fältskär
Fältskär

Age : 32
Gardespoäng :
Tacktråd - Förföljelsen Left_bar_bleue20 / 10020 / 100Tacktråd - Förföljelsen Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-19

http://www.frosthjarta.se

Till överst på sidan Gå ner

Tacktråd - Förföljelsen Empty Sv: Tacktråd - Förföljelsen

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet