Gardet Silfverdrake
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Gardesträff i sommar?

3 posters

Gå ner

Gardesträff i sommar? Empty Gardesträff i sommar?

Inlägg  Stenulf fre maj 21, 2010 7:06 pm

Jag undrar om det vore en bra idé att planera in en Gardesträff nån gång under sommaren.
Dels för att det är roligt men oxå så att vi kan ta reda på vilka som tänkt komma med Gardet osv.
Vi skulle oxå kunna prata om de förbättringar vi vill göra både In & Off till höstlajvet. Ett styrelsemöte då som vi hade under hantverksträffen kanske?

Nu kanske jag verkar ute alltför tidigt iom att lajvet var förra veckan, men såna här träffar kräver nog sin planering och det finns ju vissa saker jag tror många i föreningen vill genomföra och sånt kräver oxå planering ^^
Jag menar inte att vi ska träffen snart utan bara att vi kanske bör fundera på det redan nu om det ska bli av så att vi hinner planera inför höstlajvet.

Nån gång i mitten av juli kanske skulle funka för folk?
Stenulf
Stenulf
Soldat
Soldat

Age : 34
Gardespoäng :
Gardesträff i sommar? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Gardesträff i sommar? Right_bar_bleue

Registration date : 09-11-12

Till överst på sidan Gå ner

Gardesträff i sommar? Empty Sv: Gardesträff i sommar?

Inlägg  Kirtap fre maj 21, 2010 7:29 pm

Om träffen blir av vore det en idé att sätta in ett extra årsmöte, som styrelsen diskuterat tidigare, tydligen.
Kirtap
Kirtap
Soldat
Soldat

Age : 35
Gardespoäng :
Gardesträff i sommar? Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Gardesträff i sommar? Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-02

http://zulleh.bilddagboken.se

Till överst på sidan Gå ner

Gardesträff i sommar? Empty Sv: Gardesträff i sommar?

Inlägg  Zmrzlina lör maj 22, 2010 1:52 am

Gardesträff ftw! Men i juli? Vem orkar vänta tills dess? :3
Zmrzlina
Zmrzlina
Diplomat
Diplomat

Age : 37
Gardespoäng :
Gardesträff i sommar? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Gardesträff i sommar? Right_bar_bleue

Registration date : 09-11-11

Till överst på sidan Gå ner

Gardesträff i sommar? Empty Sv: Gardesträff i sommar?

Inlägg  Stenulf sön maj 23, 2010 9:05 pm

Tänkte att det tar väl tid att organisera ihop det? Var ska vi vara? Vem ska ansvara för MATEN? Ska vi göra nåt gemensamt som typ att bygga bord & bänkar? Razz Vad har folk för idéer allmänt för föreningen? Osv osv. Razz
Stenulf
Stenulf
Soldat
Soldat

Age : 34
Gardespoäng :
Gardesträff i sommar? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Gardesträff i sommar? Right_bar_bleue

Registration date : 09-11-12

Till överst på sidan Gå ner

Gardesträff i sommar? Empty Sv: Gardesträff i sommar?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet