Gardet Silfverdrake
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Karaktärsbeskrivning?

+2
Beril Birgersson
Aska
6 posters

Gå ner

Karaktärsbeskrivning? Empty Karaktärsbeskrivning?

Inlägg  Aska tor feb 05, 2009 6:40 pm

Jo jag undrar hur jag ska göra när jag ska skicka in min karaktärsbeskrivning? VART ska jag skicka den och finns det någon blankett eller papper eller liknande som man ska utgå ifrån?

Aska
Rekryt
Rekryt

Age : 29
Gardespoäng :
Karaktärsbeskrivning? Left_bar_bleue5 / 1005 / 100Karaktärsbeskrivning? Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-01

Till överst på sidan Gå ner

Karaktärsbeskrivning? Empty Sv: Karaktärsbeskrivning?

Inlägg  Beril Birgersson tor feb 05, 2009 8:22 pm

de finns på EH:s hemsida... tänkte skicka länken, men sidan funkar, inte för mig iallafall, ibland...

Beril Birgersson
Soldat
Soldat

Age : 32
Gardespoäng :
Karaktärsbeskrivning? Left_bar_bleue12 / 10012 / 100Karaktärsbeskrivning? Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

Till överst på sidan Gå ner

Karaktärsbeskrivning? Empty Sv: Karaktärsbeskrivning?

Inlägg  Beril Birgersson tor feb 05, 2009 8:29 pm

www.enhorn.com

Beril Birgersson
Soldat
Soldat

Age : 32
Gardespoäng :
Karaktärsbeskrivning? Left_bar_bleue12 / 10012 / 100Karaktärsbeskrivning? Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

Till överst på sidan Gå ner

Karaktärsbeskrivning? Empty Sv: Karaktärsbeskrivning?

Inlägg  Bibliotekarien tor feb 05, 2009 10:23 pm

Aska skrev:Jo jag undrar hur jag ska göra när jag ska skicka in min karaktärsbeskrivning? VART ska jag skicka den och finns det någon blankett eller papper eller liknande som man ska utgå ifrån?

Du skickar karaktärsbeskrivningen och bakgrundshistorian tillsammans med din personliga anmälan. Brevet skickar du till Enhörningens adress.

Bibliotekarien
Bibliotekarie
Bibliotekarie

Age : 35
Gardespoäng :
Karaktärsbeskrivning? Left_bar_bleue10 / 10010 / 100Karaktärsbeskrivning? Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-21

Till överst på sidan Gå ner

Karaktärsbeskrivning? Empty Sv: Karaktärsbeskrivning?

Inlägg  Janil tor feb 05, 2009 11:38 pm

Aska skrev:Jo jag undrar hur jag ska göra när jag ska skicka in min karaktärsbeskrivning? VART ska jag skicka den och finns det någon blankett eller papper eller liknande som man ska utgå ifrån?

Tänk på att först få rollen godkänd av gruppledaren, så att du inte skickar in något som inte går ihop med gruppen...
Janil
Janil
Desertör
Desertör

Age : 39
Gardespoäng :
Karaktärsbeskrivning? Left_bar_bleue20 / 10020 / 100Karaktärsbeskrivning? Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-21

Till överst på sidan Gå ner

Karaktärsbeskrivning? Empty Sv: Karaktärsbeskrivning?

Inlägg  Rora fre feb 06, 2009 3:16 pm

Kan du lägga upp en lista på alla roller som ÄR godkända då? (Har vi fått med oss presentationstråden hit än?)
Rora
Rora
Fältskär
Fältskär

Age : 32
Gardespoäng :
Karaktärsbeskrivning? Left_bar_bleue20 / 10020 / 100Karaktärsbeskrivning? Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-19

http://www.frosthjarta.se

Till överst på sidan Gå ner

Karaktärsbeskrivning? Empty Sv: Karaktärsbeskrivning?

Inlägg  Janil fre feb 06, 2009 6:09 pm

Lyo skrev:Kan du lägga upp en lista på alla roller som ÄR godkända då? (Har vi fått med oss presentationstråden hit än?)

De enda som kan ses som godkända är såvitt jag vet de roller som har varit med på tidigare lajv. Såvida inte någon annan visat sin bakgrund för gruppledare och fogde och fått bådas godkännande. Och då har de koll på det.
Janil
Janil
Desertör
Desertör

Age : 39
Gardespoäng :
Karaktärsbeskrivning? Left_bar_bleue20 / 10020 / 100Karaktärsbeskrivning? Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-21

Till överst på sidan Gå ner

Karaktärsbeskrivning? Empty Sv: Karaktärsbeskrivning?

Inlägg  Törna lör feb 07, 2009 10:28 pm

Lyo skrev:Kan du lägga upp en lista på alla roller som ÄR godkända då? (Har vi fått med oss presentationstråden hit än?)

Jag kan skapa en tråd, och kopiera inlägg, men det ser ganska skumt ut, då det kommer stå att jag skrivit alla inlägg.. And... well... that looks weird.

Jag kan kopiera alla inlägg hit, men jag vet inte hur bra det blir.
Lägger den under Karaktärsverkstaden för att vara lite tydlig. Säg till om ni tycker att jag borde flytta den. Det är lätt ordnat.
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Karaktärsbeskrivning? Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Karaktärsbeskrivning? Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Karaktärsbeskrivning? Empty Sv: Karaktärsbeskrivning?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet